Tapety na telefon - wrzesień 2017


Cześć!

Dzisiaj przychodzę z jednym z moich pomysłów na ten blog - projektowaniem najróżniejszych grafik.



Zaczęłam z motywem jesiennym, na tegoroczny wrzesień.
Tapet przygotowałam kilka, tak, by zadowolić możliwie najwięcej osób.
Są to moje początki użytkowania programów graficznych (posiadam Corel Photo Paint). Ostatnio nauczyłam się gdzie co jest i jak mniej więcej korzystać z programu.
Mimo to, jest jeszcze wiele nieznanych przeze mnie, bardziej zaawansowanych opcji (nauka jest trochę trudniejsza, ponieważ program jest anglojęzyczny)...

Mam nadzieję, że w przyszłości z programem nie będę miała żadnych trudności. Jak na razie wygląd wykonanych tapet mnie zadowala :)



 kremowa - pobierz   |   biała - pobierz
  
                      

Pierwsze dwie tapety to wykonany przeze mnie rysunek (kanapa oraz stolik). Pomalowany akwarelami.


kratka - pobierz


Hmm... ta tapeta to po prostu wykonana w programie "krata". Takie proste rozwiązanie.


September - pobierz  |  Wrzesień - pobierz

                         
                       
Dwie ostatnie tapety to złoty napis "wrzesień", po polsku i po angielsku. 


    Grafiki są dla waszego użytku, jednak NIE zezwalam na sprzedawanie ich, publikowanie na własnych stronach.

________________________________________________________________________________


Co sądzicie o tworzeniu różnych grafik dla was? Może macie jakieś pomysły na grafiki?

Apolyi♥

Komentarze