Sierpień 2017 - podsumowanie

Cześć!

Tegoroczny sierpień był dla mnie chyba najbardziej luźnym miesiącem w tym roku.

Sprzyja to wychodzeniu na dwór i tworzeniu.



Oprócz zaprzyjaźnienia się z akwarelami zrobiłam dużo projektów na szkicach (Top Model, Lilla Lou) kredkami. Zaczęłam pracę z igłą i nitką oraz farbami do tkanin (zastanawiam się nawet nad maszyną do szycia).


Na początek rysunki na obrysach. Po kilku pracach w tym miesiącu sięgnęłam po stary piórnik z kredkami i postanowiłam spróbować malować w jakiś inny, nowy sposób. Są to cztery ostatnie prace, z których jestem zadowolona.



W te wakacje trafiłam do szpitala. Na sali było duże okno z widokiem na miasto co od razu mnie ożywiło  ;)


 W sierpniu powstały dwa "portrety". Pierwszy przedstawia Liesel Meminger, bohaterkę książki, która jest obecnie moją ulubioną - "Złodziejka Książek".
Druga praca to kolejne podejście do akwareli. Tym razem chciałam pomalować nimi twarz. Jestem z tej pracy w miarę zadowolona.



Odważyłam się w końcu namalować coś z natury. Od zawsze ciągnęło mnie do kwiatów, ale bałam się ich narysować (w sumie nie wiem czemu, może dlatego, że odwzorowanie natury nie jest łatwe). Po pierwszym rysunku stwierdziłam, że powinnam zainwestować w więcej kwiatów w ogródku (kiedy coś, co robisz pierwszy raz wychodzi ci lepiej niż rysunki, nad którymi męczysz się już kilka lat).





Chciałam też zrobić w końcu coś odbiegającego od realistycznych rzeczy. Stąd taka trochę abstrakcyjna praca, pomalowana akwarelami. Na początku włosy po prostu rozrastały się we wszystkie strony pod moim ołówkiem, potem wpadłam na pomysł okolenia nimi postaci.



Na koniec projekt, z którego jestem dumna. W najbliższych miesiącach postanawiam rozwinąć swoje umiejętności w kierunku haftowania, szydełkowania. Chciałabym nauczyć się też szycia i tego nieszczęsnego robienia na drutach (jeszcze trochę i znajomi zaczną postrzegać mnie jak jakąś babcię, ach, stereotypy...). Muszę jeszcze znaleźć na strychu starą maszynę do szycia i czuję sie spełniona (siostra cioteczna już zamawia sukienki i ubranka dla dziecka :D).




 Apolyi



Komentarze